Műanyag bejárati ajtók

A bejárati ajtó a ház lakóinak és vendégeinek első kapcsolódási pontja, egyúttal véd a hívatlan látogatóktól, óv a hideg és zaj ellen.
Benyomást közvetít a ház tulajdonosáról, ezáltal kiemelten fontos ötvözni a stílust a minőséggel és funkciókkal.
Műanyag bejárati ajtót, már nem csak a hagyományosan értelmezett egyszerű kivitelekben áll módunkban gyártani, számos innováció révén a ház igazi díszét képezheti.
Kínálatunkban megjelennek a síküveges kivitelű HPL ajtóbetétek, motoros (applikáció által vezérelhető, valós visszajelzéssel rendelkező) ajtózárak, rejtett ujjlenyomatolvasás általi beléptetési lehetőségek és számos egyéb olyan funkció, melyet egyedi igényei alapján személyre is tudunk szabni.
Hőszigetelése kiemelkedő, időjárással szemben történő magas szintű ellenállása miatt pedig, alacsony fokú karbantartást igényel, mely a ma genereciójának elsődleges szempontjai közt szerepel.
"Az ön ajtaját igyekszünk nem csak a gyakorlatias igényeknek megfeltetni, hanem a kornak megfelelő és jövőbemutató stílusérzékkel is párosítani.                                                                                
                                                                                
Minden ajtót egyedileg tervezve, méretekre gyártunk kiskunhalasi gyártóüzemünkben, melyet folyamatosan fejlesztünk. Követjük az új európai trendeket, technológiákat, valamint innovatív gondolkodásmódunk nem csak a gyártott ablakra korlátozódik, hanem a hozzákapcsolódó szolgáltatások minőségére is. 
Image

Bejárati ajtó 3

The second phase of the southern sector conversion would see two of the four tracks between Sydenham and Hurstville, part of the Sydney Trains Illawarra line, converted to rapid transit and added to the Sydney Metro network. This would increase rail capacity between Hurstville and the city by 10 trains per hour. Though a precise construction timeframe was not provided, the plan envisages all work being completed by 2031. The Hurstville conversion would add eight stations and 9 km (5.6 mi) to the metro network. Developing plans for this extension has proven difficult, and the Sydney Morning Herald reported in February 2016 that the project may have been dropped.
Image
“We are focused on the longer term rail options. It's got to work as a single network, the whole network, but we are looking at private sector involvement in those as well. And we've got an open mind”
Image
6400 Kiskunhalas, Füzes puszta 42.

Nemes Attila / értékesítés

info@panoramakft.hu
+36 70 770 19 16

Nagy-Sarkadi Árpád / beszerzés

beszerzes@panoramakft.hu
+36 70 770 19 16